Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
I.
I.
Základní ustanovení
Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané
dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen
„občanský zákoník“)
Plné bříško z.s. IČ:14254484
se sídlem: Zenklova 24/54, 180 00 Praha 8 Spisová značka L 75918 vedená u Městského soudu v Praze
Email: info@plnebrisko.cz Telefon: 607 82 83 88 Web: www.plnebrisko.cz
(dále jen „prodávající“)
Tyto
obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a
fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou
činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále
jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové
stránce dostupné na internetové adrese darujiplnebrisko.cz (dále jen
„internetový obchod“).
Ustanovení
obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto
obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.
Informace o zboží a cenách
Informace
o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních
vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového
obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech
souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží
ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží
zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém
obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za
individuálně sjednaných podmínek.
Veškerá
prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží.
V
internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s
balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a
dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech,
kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Náklady
vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v
souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení,
náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se
neliší od základní sazby.
Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
Před
odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje,
které do objednávky vložil. Objednávku kupující odešle prodávajícímu
kliknutím na tlačítko objednat. Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je
vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení
kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
Neprodleně
po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o
obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání
zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření
smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky
prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky
prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou
adresu kupujícího. / Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající
kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou
kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření
smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky
prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky
prodávajícím na e-mailovou adresu kupujícího.
V
případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže
prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu
pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní
smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením
kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou
adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Všechny
objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit
objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky
prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní
číslo nebo e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
V případě,
že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení
ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není
prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou
cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o
obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající
informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu
na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se
považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém
případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu
prodávajícího.
IV.
Zákaznický účet
Na
základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může
kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického
účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat
zboží také bez registrace.
Při
registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při
objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
Přístup
k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k
přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za
případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
Prodávající
může zrušit uživatelský účet a to zejména v případě, když kupující svůj
uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své
povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
Kupující
bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě a
to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového
vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového
vybavení třetích osob.
V.
Platební podmínky a dodání zboží
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího 8080828022/5500 , Raiffeisen bank,
bezhotovostně platební kartou,
v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejním místě e-shopu,
v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek Zásilkovna a Česká pošta.
Společně
s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené
s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno
výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním
zboží.
V
případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V
případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 2 dnů od uzavření
kupní smlouvy.
V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
V
případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet
prodávajícího.
Prodávající
nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
Podle
zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu
účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně
online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
Zboží je kupujícímu dodáno:
na adresu určenou kupujícím objednávce
prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
osobním odběrem ve výdejním místě e-shopu,.
Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
Náklady
na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou
uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V
případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku
kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s
tímto způsobem dopravy.
Je-li
prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené
kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V
případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat
opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je
kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží,
resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při
převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně
oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o
neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce
převzít.
Prodávající
vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na
e-mailovou adresu kupujícího. / Daňový doklad je přiložen k dodávanému
zboží.
Kupující
nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží
včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
Odpovědnost
za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího
okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost
zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
VI.
Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
ode dne převzetí zboží,
ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
poskytování
služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem
před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před
uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na
odstoupení od smlouvy,
o
dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního
trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty
pro odstoupení od smlouvy,
o
dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí
třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu
nezávislých na vůli prodávajícího,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
dodávce novin, periodik nebo časopisů,
dodání
digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s
předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro
odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil
kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
Pro
odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář
k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní
smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu
prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající
potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
Kupující,
který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14
dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady
spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Odstoupí-li
kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však
do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně
nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem.
Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem
jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další
náklady.
Jestliže
kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který
prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží
ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté
peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo
prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Zboží
musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a
neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody
vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti
nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Prodávající
je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží
přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje
kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí
ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny
peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě
smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným
kupujícím.
VII.
Práva z vadného plnění
Prodávající
zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména
prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
má
zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má
takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které
kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Povinnosti
z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém
trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době
dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Je-li
na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v
reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou
lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za
jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k
použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.
Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro
uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou
nemůže kupující vadné zboží užívat.
Ustanovení
uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží
prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží
na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo
při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z
vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že
zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat
výměnu za nové zboží,
opravu zboží,
přiměřenou slevu z kupní ceny,
odstoupení od smlouvy.
Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
pokud má zboží podstatnou vadu,
pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
při větším počtu vad zboží.
Podstatné
je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při
uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu
neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U
vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to,
jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na
odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li
se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro
stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet
vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit
požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Při
uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké
právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen
tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být
neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení
smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Není-li
oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může
kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Pokud
prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo
ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
Prodávající
je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí
reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je
povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace
kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání,
případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Prodávající
nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých
případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba
přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení
vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s
kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se
považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní
smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik,
kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění)
prodávajícímu.
Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
Právo
z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím
věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
V
případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně
vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace.
Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho
měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí
přiznat.
Volbu způsobu reklamace má kupující.
Práva
a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a
zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
VIII.
Doručování
Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
Kupující
doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou
v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu
korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo
v objednávce.
IX.
Osobní údaje
Všechny
informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou
důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu
písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než
za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou
mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon,
pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze
obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým
způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním
sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po
dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
IX.
Mimosoudní řešení sporů
K
mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná
Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro
řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské
spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120
00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz
je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů
on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající
je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu
mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele.
X.
Závěrečná ustanovení
Veškerá
ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České
republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky.
Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných
právních předpisů.
Prodávající
není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Všechna
práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k
obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných
známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno
kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich
část bez souhlasu prodávajícího.
Prodávající
nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho
určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat
postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí
vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit
neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo
další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod
nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v
rozporu s jeho určením či účelem.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Znění
obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.5.2022